Dagbehandling ADHD Autisme skole på Sjælland - Skolen Sputnik

Skolen Sputnik er ADHD Autisme skole i København - dagbehandling for elever med behovpyskisk sårbarhed, autisme, ADHD socio-emotionelle forstyrrelser.

OVERVIEW

The site skolensputnik.dk presently has an average traffic ranking of zero (the lower the superior). We have downloaded ten pages within the website skolensputnik.dk and found twenty-four websites interfacing with skolensputnik.dk. There is three public communication accounts owned by skolensputnik.dk.

SKOLENSPUTNIK.DK TRAFFIC

The site skolensputnik.dk is seeing diverging quantities of traffic all round the year.
Traffic for skolensputnik.dk

Traffic ranking (by month) for skolensputnik.dk

Traffic ranking by day of the week for skolensputnik.dk

LINKS TO SKOLENSPUTNIK.DK

Egmont Fonden - Egmont Fonden - Vi støtter børn og unge

Forside - Skolen Sputnik Kollegiet

Den stille pige og Juniors verden - Asperger i to generationer Asperger på godt og ondt

Jeg har før skrevet om, hvordan man ender som tovholder, når man er klient i det offentlige system. Når den tabte arbejdsfortjeneste .

Pædagogiske kurser og efteruddannelse Autisme, ADHD, AKT

Systemisk tænkning og narrativ pædagogik. Systemisk ledelse i en narrativ praksis. Ledelse på vippen - artikel om krydspres. Film - Tre myter om ADHD. Konflikthåndtering og autisme - film. AKT i praksis - det inkluderende læringsmiljø. Styrk din viden om uddannelsessystemet. Vi starter nye hold til januar 2017 i København.

WHAT DOES SKOLENSPUTNIK.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of skolensputnik.dk Mobile Screenshot of skolensputnik.dk Tablet Screenshot of skolensputnik.dk

SKOLENSPUTNIK.DK SERVER

We diagnosed that a lone page on skolensputnik.dk took one thousand and sixty-three milliseconds to load. I could not observe a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider this site not secure.
193.8.37.10

Dagbehandling ADHD Autisme skole på Sjælland - Skolen Sputnik

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

SEE MORE WEB SITES

Skolen ved Skoven - Forside

Skolen ved skoven er et skoletilbud, med vidtrækende pædagogiske foranstaltninger og er en afdeling under Midtskolen afd. Skolen ved skoven tilbyder børn mulighed for at arbejde på egen udvikling, samt at arbejde for at bevare de kompetencer og ressourcer, børnene har i nærmiljøet. Undervisning og fritid er organiseret efter en nøje tilrettelagt struktur i.

Beskyttet blogg Logg inn

Er markert som privat av eieren. Hvis du ble invitert til denne siden, vennligst logg inn. Under Les mer om personverninnstillinger. Larr; Tilbake til WordPress.

Domain www.skoleol.dk hosted by DanDomain - www.dandomain.dk

Domæneregistrering, webhotel, hosting og e-handel.

Сколиоз методы лечения и профилактики у детей и взрослых.

4-я степень сколиоза Результаты операции, фотографии, рентгенограммы, до и после лечения сколиоза. Общение о сколиое, форум о сколиозе. Весь материал, размещенный на этом сайте, носит исключительно информативный характер. Начало просмотра этого сайта является согласием с вышеперечисленными условиями.

SkoleParlamentet - Folketinget for begyndere

Din browser understøtter ikke iframes. Er et interaktivt spil til samfundsfag i 8. Giver indsigt i demokratiske beslutningsprocesser og viden om dansk politik. Er velegnet som supplement til alle grundbøger i samfundsfag. Her kan du se en kort præsentation af de væsentligste elementer i SkoleParlamentet. Din browser understøtter ikke iframes. Du kan læse lærervejledningen ved at klikke her.